Osmo Little Genius Starter Kit Interaktivní vzdělávání hrou
Domovská stránka >
Hračky a hry > Hračky > Vzdělávací hračky
>
Osmo Little Genius Starter Kit Interaktivní vzdělávání hrou
Digitální učení v reálném světě.
OSMO je interaktivní nástroj pro rozvíjení širokého spektra znalostí dětí za pomoci moderních technologií a rozšířené reality. Principem her je učení dětí a jejich rozvoj v různých oblastech jako jsou: slovní zásoba a čtení, matematika a čísla, kritické myšlení a řešení problémů, kreativita a představivost. Osmo je skvělé pro osvojování si cizího jazyka zábavnou a hravou formou. Dětské figurky nebo malovánky s Osmem doslova ožijí.
Osmo (Tangible Play Inc.) bylo založeno bývalými zaměstnanci Googlu, kteří chtěli vyvinout něco, díky čemu by jejich děti využívali technologie na aktivní rozvoj, a ne jenom pro pasivní konzumaci digitálního obsahu. Osmo spojuje hmatové zkoumání s inovativní technologií a zapojuje děti do procesu učení a rozvíjí schopnosti dětí jako jsou: řešení problémů a hádanek, matematika, sčítání, počítání, odčítání, násobení, zeměpis, mořská biologie, kreslení rukou, jemná motorika, poslechové dovednosti, čtení, osvojení si fyziky a zdokonalení pravopisu a slovní zásoby. Osmo se nyní také používá ve více než 30.000 školách po celém světě.
Osmo funguje na principu rozšířené reality. Váš iPad zasunete do stojanu a na horní část se připevní reflektor pro snímání. Po zvolení hry nebo předmětu učení se zobrazí na iPadu informace o tom, co je potřeba udělat, postavit nebo nakreslit v závislosti na vybrané hře. Osmo vidí a reaguje na každý pohyb v reálném životě. Zaměřeno na děti a lásku k učení.
První startovací sada vašeho dítěte Osmo Little Genius je navržena tak, aby vzala děti ve věku 3 – 5 let na praktické dobrodružství, během kterého se budou učit hrou.
Holistický přístup k ranému učení. Čtyři praktické hry zapojují předškoláky do základních předmětů a podněcují jejich představivost. Od předčítání až po dovednosti při řešení problémů, tyto hry inspirují novou generaci aktivních studentů. Hra s otevřeným koncem podporuje kreativitu a zábavné postavy Osmo budují lásku k učení.
Čtyři různé hry přinášejí čtyři různé způsoby učení se anglického jazyka a komunikace, ranou gramotnost, zábavu, porozumění světu, tříbání jemné motoriky, sociálních a emocionálních dovedností.
ABC – písmenka a anglická slovíčka
Děti vytvářejí písmena pomocí barevných silikonových hůlek a kroužků. Hravé cvičení pro začínající čtenáře.
Naučí se více než 300 anglických slov prostřednictvím hravého dobrodružství s příšerkou Mo the Monster.
Získají jistotu v rozpoznávání písmen, anglické slovní zásobě, stavbě slov a fonii.
Squiggle Magic - kouzelné haky -baky
Děti mohou vytvořit cokoli pomocí hůlek a kroužků a poté sledovat, jak ožívají.
Rozvíjejí své kognitivní, kreativní, sociální a emocionální dovednosti s hracími prvky navrženými pro malé ručičky.
Rozvíjejí kreativitu a dovednosti předkreslování prostřednictvím této zábavné hry.
Costume party - maškarní ples
Děti experimentují s oblečením a barvami, aby vytvořili dokonalý kostým. Potom sledují, jak postavy reagují.
Tato hra podporuje prostorové uvažování, kreativitu a jemnou motoriku a přináší spoustu zábavy při vytváření kostýmů.
Objevují věkově přiměřené výrazy související s barvou a emocemi.
Příběhy
Kombinováním kostýmů hledají řešení problémů na svém do
OSMO je interaktivní nástroj pro rozvíjení širokého spektra znalostí dětí za pomoci moderních technologií a rozšířené reality. Principem her je učení dětí a jejich rozvoj v různých oblastech jako jsou: slovní zásoba a čtení, matematika a čísla, kritické myšlení a řešení problémů, kreativita a představivost. Osmo je skvělé pro osvojování si cizího jazyka zábavnou a hravou formou. Dětské figurky nebo malovánky s Osmem doslova ožijí.
Osmo (Tangible Play Inc.) bylo založeno bývalými zaměstnanci Googlu, kteří chtěli vyvinout něco, díky čemu by jejich děti využívali technologie na aktivní rozvoj, a ne jenom pro pasivní konzumaci digitálního obsahu. Osmo spojuje hmatové zkoumání s inovativní technologií a zapojuje děti do procesu učení a rozvíjí schopnosti dětí jako jsou: řešení problémů a hádanek, matematika, sčítání, počítání, odčítání, násobení, zeměpis, mořská biologie, kreslení rukou, jemná motorika, poslechové dovednosti, čtení, osvojení si fyziky a zdokonalení pravopisu a slovní zásoby. Osmo se nyní také používá ve více než 30.000 školách po celém světě.
Osmo funguje na principu rozšířené reality. Váš iPad zasunete do stojanu a na horní část se připevní reflektor pro snímání. Po zvolení hry nebo předmětu učení se zobrazí na iPadu informace o tom, co je potřeba udělat, postavit nebo nakreslit v závislosti na vybrané hře. Osmo vidí a reaguje na každý pohyb v reálném životě. Zaměřeno na děti a lásku k učení.
První startovací sada vašeho dítěte Osmo Little Genius je navržena tak, aby vzala děti ve věku 3 – 5 let na praktické dobrodružství, během kterého se budou učit hrou.
Holistický přístup k ranému učení. Čtyři praktické hry zapojují předškoláky do základních předmětů a podněcují jejich představivost. Od předčítání až po dovednosti při řešení problémů, tyto hry inspirují novou generaci aktivních studentů. Hra s otevřeným koncem podporuje kreativitu a zábavné postavy Osmo budují lásku k učení.
Čtyři různé hry přinášejí čtyři různé způsoby učení se anglického jazyka a komunikace, ranou gramotnost, zábavu, porozumění světu, tříbání jemné motoriky, sociálních a emocionálních dovedností.
ABC – písmenka a anglická slovíčka
Děti vytvářejí písmena pomocí barevných silikonových hůlek a kroužků. Hravé cvičení pro začínající čtenáře.
Naučí se více než 300 anglických slov prostřednictvím hravého dobrodružství s příšerkou Mo the Monster.
Získají jistotu v rozpoznávání písmen, anglické slovní zásobě, stavbě slov a fonii.
Squiggle Magic - kouzelné haky -baky
Děti mohou vytvořit cokoli pomocí hůlek a kroužků a poté sledovat, jak ožívají.
Rozvíjejí své kognitivní, kreativní, sociální a emocionální dovednosti s hracími prvky navrženými pro malé ručičky.
Rozvíjejí kreativitu a dovednosti předkreslování prostřednictvím této zábavné hry.
Costume party - maškarní ples
Děti experimentují s oblečením a barvami, aby vytvořili dokonalý kostým. Potom sledují, jak postavy reagují.
Tato hra podporuje prostorové uvažování, kreativitu a jemnou motoriku a přináší spoustu zábavy při vytváření kostýmů.
Objevují věkově přiměřené výrazy související s barvou a emocemi.
Příběhy
Kombinováním kostýmů hledají řešení problémů na svém do