Čističe autoskel
Domovská stránka > Vozidla a náhradní díly > Díly a příslušenství vozidel > Údržba a výzdoba motorových vozidel > Autokosmetika > Čističe autoskel
666 CZK
-
666 CZK
Systém pro vyřezávání lepených autoskel, 7dílná sada, s organizérem – QUATROS QS14220Sada speciálního nářadí na vyřezání (demontáži) čelního skla přilepeného lepidlem. Obsahuje vše potřebné k demontáží interiérového obložení, protažení řezací struny, úchyty na strunu pro samotné řezání, a nůž k násl
Systém pro vyřezávání lepených autoskel, 7dílná sada, s organizérem – QUATROS QS14220Sada speciálního nářadí na vyřezání (demontáži) čelního skla přilepeného lepidlem. Obsahuje vše potřebné k demontáží interiérového obložení, protažení řezací struny, úchyty na strunu pro samotné řezání, a nůž k násl
235 CZK
-
235 CZK
Drát na vyřezávání lepených autoskel, délka 22 m – JONNESWAY AB030064WZapletené lanko zajišťuje nejrychlejší možný řezný účinek. Rychle rozřízne polyuretanová a silikonová lepidla používaná při montáži čelních skel. Při používání řezacího drátu používejte ochranu očí a pracovní rukavice. Technické p
Drát na vyřezávání lepených autoskel, délka 22 m – JONNESWAY AB030064WZapletené lanko zajišťuje nejrychlejší možný řezný účinek. Rychle rozřízne polyuretanová a silikonová lepidla používaná při montáži čelních skel. Při používání řezacího drátu používejte ochranu očí a pracovní rukavice. Technické p
V.B.S.A. Sada pro profesionální opravy poškození čelních vrstvených skel Tool Box 1320
Čističe autoskel19944 CZK
Sada pro profesionální opravy poškození čelních vrstvených skel motorových vozidel. Nejčastější poškození těchto skel úderem kamene má podobu tzv. bůvolího oka, hvězdy, ptačího křídla, jednoduché praskliny nebo nějaké kombinace uvedených poškození.Opravy poškození čelních skel pomocí této sady jsou poměrně snadno a rychle proveditelné tak, že se prasklina nebo kráter ve skle nahradí speciální hmotou na bázi pryskyřice. Opravou se obnoví téměř zcela původní průhlednost skla a rovněž jeho pevnost a stabilita. Navíc náklady na takovou vysoce kvalitní opravu jsou jen zlomkem nákladů spojených s výměnou celého čelního skla vozidla. Technologií VBSA REPAR´VIT (AFNOR NF norm n° X5021), kterou používají tisíce autoservisů v Evropě i ve světě, lze opravit vrstvená autoskla osobních i nákladních automobilů, autobusů atd. čirá, tónovaná, vyhřívaná, determální, reflexní apod. (ne tvrzená/kalená - zpravidla boční a zadní skla) s 30-letou zárukou na trvanlivost opravy.Naopak existují případy, kdy takovou opravu provést nelze. Technicky je možné opravit praskliny až do délky 100 mm, prasklina ovšem nesmí zasahovat do okraje skla (zpravidla nesmí být vzdálenost praskliny od okraje autoskla menší než 100 mm). Průměr místa poškození po úderu kamenem nesmí být zpravidla větší než cca 26 mm (samotný kráter by neměl být větší než cca 5 mm) a toto místo se nesmí nacházet ve výhledovém poli řidiče (cca 300 mm široké pole, resp. 150 mm na obě strany od středu volantu). Nesmí také být poškozená fóliová vrstva skla.Technologie oprav poškození čelních skel vozidel VBSA REPAR´VIT, produkt specializované francouzské firmy V.B.S.A. SAS, je schválená Ministerstvem dopravy České republiky. Na základě toho obdrží každý zákazník osvědčení o autorizované opravě autoskla.Vlastní oprava má následující základní postup: doporučuje se realizovat opravu, když se okolní teplota pohybuje v rozmezí 12°C až 30°, místo poškození se pečlivě prohlídne pomocí tužkové svítilny (979), zjistí se tak, zda nejsou v poškození nečistoty, které by znesnadnily opravu, kráter poškození se očistí speciálním přípravkem/perem s karbidovou špičkou (959), uvnitř vozidla (z opačné strany poškození) se na sklo přísavkou potřenou mazivem (958) připevní pomocné zrcátko (945) tak, aby bylo zhruba středem pod místem poškození a umožnilo ho dobře sledovat zespodu, pomocí mazivem (958) potřené přísavky připevní můstek/držák injektoru s předem našroubovaným injektorem (960PRO) s těsnicím kroužkem na konci, který je s pomocí zrcátka přesně situován nad místem poškození, několikrát se stlačí pístek můstku (zapumpuje se), až už není vidět jeho červená linka a můstek je na skle pevně přisátý, injektor se jemně šroubuje směrem ke sklu, až se dosáhne stavu, kdy jeho vyústění s těsnicím O-kroužkem ke sklu pevně, vodotěsně přiléhá, ale netlačí žádným velkým tlakem, rozdělá se aluminiový sáček s ampulí tekuté opravné pryskyřice (921) a několik kapek se vytlačí z ampule do bočního hrdla injektoru (cca 5 - 10 kapek), ze kterého se předem odšroubovalo víčko, víčko bočního hrdla injektoru se zašroubuje zpátky a ampule s opravnou pryskyřicí se uzavře tak rychle, jak je to možné a ihned se vloží zpět do aluminiového sáčku, pryskyřici je třeba chránit před UV-zářením, na vrchní hrdlo injektoru se nasune hadička podtlakové/tlakové pumpičky (993) a pomocí ní se při nastavení šipky s IN proti druhé špice vytvoří dvojnásobným zapumpováním v injektoru podtlak (-0,8 bar až -0,9 bar), aby se z poškozeného místa odsál veškerý vzduch, je-li injektor na skle dostatečně těsný, podtlak se udržuje po dobu zhruba 2 minuty, poté se pumpička nastaví na tlak (OUT) a opět po dobu cca 2 minut se injektor tlakuje (tlak na tlakoměru 0,8 bar až 1,4 bar, u hvězdicových prasklin až 2,5 bar), v případě potřeby se vakuování a tlakování zopakuje tak, aby poškozené místo bylo beze vzduchu a zcela vyplněné pryskyřicí, pumpička se poté odpojí, můstek s injektorem se sejme také, čtverečkem mylarové fólie (970) se z místa poškození setře opravná pryskyřice, na toto místo se z ampule kápne kapka dokončovací pryskyřice (943) a na ni položí čtvereček mylarové fólie, nad místo poškození se umístí pomocí mazivem potřených 4 přísavek UV-lampa s napájením 12 V (1046) přes zásuvku zapalovače cigaret, zapne se a po dobu 15 minut se UV-zářením pryskyřice vytvrzuje, doba vytvrzování/polymerace delší než 15 minut není škodlivá, spíše naopak, vypne a sejme se UV-lampa i čtvereček mylarové fólie, přebytečná pryskyřice se do úrovně povrchu skla pečlivě seškrabe speciální škrabkou/žiletkou (948) a místo hadříkem otře, při seškrabování se škrabka/žiletka drží kolmo ke sklu ne šikmo, do mini-vrtačky (645) s napájením 12 V přes zásuvku zapalovače cigaret se upne plstěný lešticí kotouček se stopkou, na seškrábnuté místo nanese z tubičky trochu lešticí pasty (949) a pomocí ní a lešticího kotoučku (971) v mini-vrtačce (645) se celé místo poškození s okolím důkladně přeleští a pečlivě vytře/očistí hadrem, uvnitř vozidla se sejme přísavky se zrcátk
15165 CZK
71-dílná profesionální souprava v plastovém kufru obsahuje řadu nástrojů potřebných při demontáži a opravách autoskel. Sada obsahuje:1 pár zdvojených přísavek (SH-120)1 ks tažný vyřezávací nůž (RK-500)2 ks tažné vyřezávací čepele 19 mm (Z7)2 ks tažné vyřezávací čepele 25 mm (Z8)2 ks tažné vyřezávací čepele 38 mm (Z9)2 ks speciální vyřezávací čepele (UW-1022)1 ks přípravek pro tažení vyřezávacího drátu (DGL-200)1 ks provlékač vyřezávacího drátu s T-rukojetí (DST-125)1 cívka spleteného pilového vyřezávacího drátu 22 m (SD22)1 cívka čtvercového vyřezávacího drátu 22 m (VKD22)1 ks vodítko drátu (DGH-300)1 ks škrabka na sklo (GS-380)1ks univerzální škrabka na lemy karosérie (FSC-300)5 ks čepel škrabky 12 mm (SC-313)5 ks čepel škrabky 16 mm (SC-316)5 ks čepel škrabky 20 mm (SC-320)1 ks háček s kulovým zakončením a s krátkým dříkem (GHK-140)1 ks háček s kulovým zakončením a s dlouhým dříkem (GHK-280)1 pár ochranných kevlarových rukavic (GKEV)1 ks ochranné brýle (SB-886)1 ks návod na použití (MS-181)1 sada držáků bočních skel (SSH-290)1 ks speciální adaptér (LH-683)1 ks stahovák stěracích ramínek (ZAW-090)1 ks přípravek pro demontáž příchytek (CGE-148)10 ks zoubkovaných čepelí (LB-10S)1 ks olfa nůžky (L2)10 ks lichoběžníkových čepelí (ULB-582)1 ks ostřicí brousek (USS-190)5 ks žiletkových čepelí (948)1 ks dlouhý olfa nůž (XL2)2 ks tvarované přidržovací přípravky (FIX-080-P)
13891 CZK
Sada pro profesionální odstranění škrábanců na sklech představuje optimální soubor přístrojů a přípravků vysoké kvality. Snadno a poměrně rychle lze odstranit škrábance na autosklech, ale i obdobných sklech, zejména jde-li o takové škrábance, jaké vznikají od stěračů čelních sklech apod. Odstranění škrábanců a hlubších šmouh se provádí přeleštěním poškozené plochy skla pomocí speciální pneumatické leštičky. Nejprve se opravovaná plocha skla omyje vodou ze sklenice a hadříkem, který nepouští chlupy. Plocha, která leží mimo opravovanou, se zamaskuje, aby nedošlo k jejímu poškození. Určí se hloubka škrábance. Je-li hluboký, začíná se s leštěním zeleným kotoučkem. Pokud se jedná o menší škrábanec, začíná se leštit růžovým nebo modrým kotoučkem. Na adhesivní kotouč pneumatické leštičky se suchým zipem se upevní příslušný lešticí kotouček. Zkontroluje se, zda kotouček dobře drží. Jestliže ne, musí se použít jiný nebo nový. Na leštěnou plochu se nanese/nastříká trochu vody. Leštění se realizuje při zvlhčování vodou, rovnoměrně. Při leštění se nesmí zůstávat na jednom místě, aby nedošlo k probroušení skla. Nesmí se také naklánět kotouček, neboť by mohlo dojít ke změně optiky skla. Leštění probíhá zleva doprava, vždy pohybem zpět a dopředu kruhovými tahy. Leštěné sklo se nesmí nadměrně zahřát, aby neprasklo. Je-li horké, přestane se leštit a na sklo se nanese víc vody. Utře se vzniklý otěr a zkontroluje se, zda už je poškrábání odstraněné. V opačném případě se použije k doleštění bílý kotouček. Mokrým hadrem, který nepouští chlupy, se opravované místo dobře otře. Celý proces se podle potřeby zopakuje, ale s o stupeň jemnějším kotoučkem než předtím. Například jestliže leštění začínalo s modrým kotoučkem, nyní se začne leštit s oranžovým kotoučkem. Jestliže se začalo s oranžovým kotoučkem, použije se teď bílý. Z kotouče leštičky se sundá lešticí kotouče a až poté se kotouč se suchým zipem odmontuje z leštičky. Vždy se k tomu používají ochranné rukavice, okraje kotoučků mohou být velmi ostré. Opravované místo se očistí vodou a hadrem, který nepouští chlupy. Je třeba zkontrolovat, že prach a částice skla jsou odstraněny. I oblast mimo poškozené místo se očistí horkou vodou a poté se skleněná plocha vytře do sucha. Finální leštění se provádí pomocí lešticích plstěných kotoučků . Z jejich středu se vyjmou molitanové kotoučky, do vzniklého místa se dá abrasivní/diamantová lešticí pasta a molitanové kotoučky se vrátí zpátky. Povrch skla se tak jemně doleští. Aby se zabránilo přehřátí skla, opět se použije voda. Sada v plastovém kufříku obsahuje:1 ks pneumatická leštička (POL-KITROP)2 ks speciální plstěné kotoučky + 12 molitanových kotoučků (897)1 ks nádobka s lešticím prostředkem na skla (237 ml) (672)1 ks český návod (176)1 ks adaptér pro spojení kotouče k leštičce (ADAPTATEUR POLKIT)1 ks kotouč k leštičce se suchým zipem (DRT-75)1 ks adaptér pro spojení kotouče k leštičce (ADAPTATEUR POLKIT)adhesivní lešticí kotoučky Ø 75 mm:3 ks zelené lešticí kotoučky DR20 pro velmi hluboké škrábance (SR35-3)3 ks růžové lešticí kotoučky pro hluboké škrábance (SR20-3)3 ks modré lešticí kotoučky pro lehké škrábance (SR10-3)3 ks oranžové lešticí kotoučky pro velmi lehké škrábance (SR5-3)3 ks bílé kotoučky pro závěrečné leštění (SRPD-3)1 ks vzduchový adaptér se závity 1/4" (RACCORD 1/4 MALE
87 CZK
Náhradní čepel nožů na vyřezávání autoskla, délka čepele 25 mm – JONNESWAY AB010019 Technické parametry:- tři uchycovací otvory- délka samotné čepele: 25 mm- délka celého nože: 85 mm
209 CZK
Drát na vyřezávání lepených autoskel, délka 22 m – JONNESWAY AB030064W. Zapletené lanko zajišťuje nejrychlejší možný řezný účinek. Rychle rozřízne polyuretanová a silikonová lepidla používaná při montáži čelních skel. Při používání řezacího drátu používejte ochranu očí a pracovní rukavice! Technické údaje: Délka: 22 m
1810 CZK
Souprava na montáž vsazovaných autoskel Jonnesway AB010001 Sada je určena k pohodlné montáži vsazovaného autoskla do karosérie.
1185 CZK
Drát na vyřezávání lepených autoskel JONNESWAY AB010013 Délka: 50 metrů Navržen pro snadné a rychlé vyříznutí skla z karosérie automobilu. Vyrobeno z nerezové oceli.
16632 CZK
Sada pro profesionální odstranění škrábanců a obnovení matných, zažloutlých, zoxidovaných, špatně průhledných krytů světlometů automobilů vysoké kvality (Made in France). Optimální soubor přístrojů a přípravků umožňuje snadno a rychle odstranit nejenom škrábance na plastových krytech světlometů, ale obnovením průhlednosti i původní úroveň jejich svítivosti. Použití: Čištění / broušení: Pokud se kryt světlometu čistí/restauruje v zamontovaném stavu, světlomet a okolní díly karosérie se nahrubo očistí, aby nečistota nezpůsobila horší držení lepicí pásky. Kvalitní lepicí páskou se pečlivě oblepí díly/plochy karosérie navazující na okraje světlometů. Tím se zabrání poškození karosérie zejména při broušení povrchu světlometu. Následuje broušení plastového krytu světlometu za mokra pomocí speciální pneumatické brusky/leštičky a to nejprve kotoučky Standard s hrubším zrněním 400. Brousí se širokými, přímočarými pohyby, aby se kryty světlometů staly rovnoměrně matnými. Tím se odstraní všechny změny zbarvení, rýhy, škrábance a nerovnosti. Světlomety jsou potom rovnoměrně matné. Pravidelně se kontroluje brusný kotouček, aby se nezanášel špinavým prachem. Tvorba bílých míst/stop na kotoučku by mohla ovlivnit kvalitu opravy. Kryt se v průběhu broušení otírá čistým hadrem, aby se tak odstranilo maximum nečistot. Kryt světlometu se stává zcela matným. Potom se použije brusný kotouček jemnějšího zrnění 500 a broušení se dále provádí uvedeným způsobem. Následuje aplikace kotoučků s ještě jemnějším zrněním, tedy postupně se zrněním 1000, 2000 a 3000. Pak už by na krytu světlometu neměly být žádné rýhy a škrábance. Leštění: Pomocí leštícího přípravku č. 1 naneseného na lehce navlhčený plstěný lešticí kotouček se vyleští celá plocha světlometu až k jeho okrajům. Leští se širokými pohyby zpět a dopředu. Stále se kontroluje lešticí kotouček a včas se odstraní případné miniaturní kuličky ztvrdlého lešticího přípravku. Jestli je to potřeba, plstěný kotouček se opětovně zvlhčuje. Předchozím broušením se dosáhne matného povrchu světlometu. Ten se musí opět stát dokonale průhledným a získat vysoký lesk. Leštění proto pokračuje pomocí lešticího přípravku č. 2 naneseného opět na druhý zvlhčený plstěný kotouček. Leštění probíhá již uvedeným způsobem. Podle potřeby se i několikrát kompletně zopakuje, až je kryt světlometu bez rýh a škrábanců, dokonale průhledný a ve vysokém lesku. Obsah sady: REF-42 REF-POL-ELEC-ROP3 REF-VEL-ROP REF-POL1-ROP REF-POL2-ROP REF-DISK-400 REF-DISK-500 REF-DISK-1000 REF-DISK-2000 REF-DISK-3000 REF-FEUTRE-ROP REF-POL-BAT-ROP3 REF-POL-CHARG-ROP3 1 ks kufřík 1 ks akumulátorová bruska/leštička 1 ks kotouč pro velcro disk /suchý zip 1 ks nádobka s lešticím přípravkem č.1 Spécial Optic 250 ml 1 ks nádobka s lešticím přípravkem č. 2 Spécial Optic 250 ml 30 ks brusný kotouček Standard - zrnění 400 15 ks brusný kotouček Special - zrnění 500 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 1000 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 2000 5 ks brusný kotouček Special - zrnění 3000 2 ks plstěné lešticí kotoučky 2 ks baterie 10,8 V / 2 Ah 1 ks nabíječka obj.č.: KIT-ROP3 Vybraný spotřební materiál:: REF-POL1-ROP - nádobka s lešticím přípravkem č.1 Spécial Optic 250 ml REF-POL2-ROP - nádobka s lešticím přípravkem č.2 Spécial Optic 250 ml REF-DISK-400 - brusný kotouček Standard - zrnění 400 REF-DISK-500 - brusný kotouček Special - zrnění 500 REF-DISK-1000 - brusný kotouček Special - zrnění 1000 REF-DISK-2000 - brusný kotouček Special - zrnění 2000 REF-DISK-3000 - brusný kotouček Special - zrnění 3000 REF-FEUTRE-ROP - plstěný lešticí kotouček O 75 mm
696 CZK
Speciální brusná politura na poškrábaná autoskla, lahvička 250 ml – Sonax Profiline 273141 Používá se na odstranění lehkých škrábanců ze skel. Je také vhodná k čištění zmatněných či poleptaných skel. Určeno pro profesionální strojní zpracování za mokra.
102 CZK
Rozmrazovač skel v rozprašovači, objem 500 ml – CARFIT Účinný odstraňovač námrazy na skle, vhodný pro skla a zrcátka osobních a nákladních vozů, ale zle použít i na okna v domácnosti.Speciální složení zabraňuje dalšímu zamrzání již ošetřené plochy.Jednoduše nastříkejte a po chvíli můžete rozpuštěný led setřít.